fredag den 13. december 2013

Donation

Det er ikke ofte, jeg støtter velgørende organisationer med en donation; men i forhold til Dansk-Indisk Børnehjælp har jeg gjort en gedigen undtagelse. 
 
På opfordring fra organisationen har jeg udvalgt et kunstværk, som jeg skænker som emne til en auktion, der finder sted d. 5. april i København. 
 
Auktionen vil foregå i Salen ved Kulturhuset Islands brygge – og auktionarius er den kendte, fra TV blandt andet – auktionsmand Kasper Nielsen fra Bruun Rasmussens Kunstauktioner. 
 
Jeg har via gode venner i frivillighedssystemet gjort mig nogle erfaringer vedr. Dansk-Indisk Børnehjælp for at sikre mig, at de indkomne midler også kommer de rette til gode – og ikke udelukkende bruges på administration.
 
Maleriet, jeg har valgt at donere, er dét, der er gengivet herover: Det er fra 2008 og er uden titel. Det måler 73 x 100 cm. 
 
Læs mere om auktionen HER>