torsdag den 18. juli 2024

Nyt samarbejde

 

Fra tid til anden har jeg klikket mig ind på webportalen kulturinformation.org med henblik på at finde et ekstra perspektiv på, hvad der sker i kulturverdenen i kongeriget. 

På et tidspunkt undrede jeg mig over, at det her, når det drejede sig om kunstanmeldelser, var med hovedvægten på begivenheder øst for Storebælt. 

Jeg kontaktede hjemmesidens redaktør, og han kunne fortælle mig, at mange kunstudstillinger bliver flyttet rundt fra institution til institution og ganske ofte vises på Sjælland og i Hovedstadsområdet. 

Der er dog heldigvis undtagelser, og jeg har tilbudt mine services vedrørende, hvad der sker på kunstfronten i hvad jeg i min besked til redaktøren beskrev som det ”brostensbelagte og vindblæste Jylland”

Udkommet blev, at jeg nu leverer på filantropiske betingelser nogle kritiske skriverier til portalen… Man kan finde kulturinformation.org HER>