onsdag den 23. marts 2011

På sidste vers




For andet år i træk har jeg gennemført et forløb som underviser i grafik og tegning på Herning Billedskole, og lige som sidste år synes jeg forløbet er gået tilfredsstillende.
Nu har vi én gangs undervisning tilbage, og så deltager holdet i Herning Billedskoles forårsudstilling, der i år finder sted i en nedlagt industribygning i Birk. Der er fernisering på udstillingen den 9. april kl. 11 på adressen Industrivej Syd 1 A i Birk v. Herning.
Jeg må indrømme, at der muligvis kan være en del at evaluere på som billedkunstlærer i forhold til dette forløb, da holdet er væsentligt anderledes sammensat end jeg oplevede det sidste år. Spørgsmålet er i den sammenhæng, om jeg bør udvikle et mere "stramt" kompenidium i næste sæson? Det har jeg resten af foråret og hele sommeren til at gå og tænke over.