onsdag den 18. april 2012

Billedskoleudstilling





Hvert år er man lidt spændt på, hvor skoleleder Lisbet Hauge fra Herning Billedskole vælger at afholde den årlige elevudstilling. Sidste år fandt udstillingen sted i et nedlagt fabriksmiljø i Birk; men i år er det på en langt mere centralt beliggende adresse i centrum af Herning, at udstillingen finder sted.

Den åbner i Dalgashus lørdag d. 21. april kl. 11, og varer weekenden over plus de første dage af den efterfølgende uge.

Som det har været tilfældet de seneste år, har jeg også mine tegning/grafik-elever med på udstillingen, og det bliver så næstsidste gang, at jeg står i spidsen for et sådant hold, da min næste sæson på Herning Billedskole også bliver den sidste.

Under ophængningen i Dalgashus tog jeg et mindre antal billeder af lokaliteterne, som de tog sig ud under iscenesættelsen.