mandag den 3. juni 2013

Kalendertegninger

 

Da jeg begyndte mit engagement hos Den Kreative Skole, ville jeg have forsvoret, at jeg nogensinde ville få brug for en kalender, da jeg altid har besiddet opfattelsen af, at man ikke skal have flere aftaler, end man kan huske dem i hovedet.
 
Jeg måtte dog hurtigt revidere den holdning, da det omgående stod klart for mig, at der var så mange møder og aktiviteter, jeg skulle deltage i, og som jeg ikke ville være i stand til at huske uden en kalender.
 
Da jeg gik i folkeskolen var mine kladdehæfter så overtegnede, at min lærer på et tidspunkt gav mig et ulinjeret kladdehæfte til at tegne i. Det gjorde jeg så – samtidigt med at de andre kladdehæfter stadig var fyldt med tegninger i marginen. 
 
Sådan har jeg det til dels med min kalender, og det kan der ses eksempler på herover.