fredag den 4. oktober 2024

Nye udstillinger på KunstCentret Silkeborg Bad

 

’Mærk skovens rum’: Helge Hommes: ’Wissen und Vergesseninto the green’, 2022. Olie på lærred. 180 x 250 cm. (pressefoto: KunstCentret Silkeborg Bad)

Mens jeg sidder på kontoret og prøver at forholde mig mildt kritisk til udstillingen ’Sky Gazing’ på ARoS, ved jeg, at de ude på KunstCentret Silkeborg Bad arbejder med at sætte nye udstillinger op. 

Det drejer sig om ’Essence of Nature’ med værker af kroatiske Mirko Zrinšćak samt gruppeudstillingen ’Mærk skovens rum’, og dermed mere end antydes det, at udstillingerne går i direkte konvergens med området, der omgiver kunstcentret. 

Begge udstillinger åbner d. 5. oktober og kan ses frem til d. 12. januar 2015. 

Jeg vil se, om jeg kan få tid til at se udstillingerne ved åbningen.