fredag den 27. september 2024

Anmeldelse af 'Feel Me' på Trapholt publiceret

 

Installationsfotoet her viser canadiske Blok Designs ruminstallation 'RÅW', der består af tusindvis af badges hver med en følelsesmæssig tilstand påskrevet. (foto: Kenneth Stjernegaard)

Forleden dag deltog jeg som tidligere nævnt på blog'en her i åbningen af udstillingen ’Feel Me’ på kunst- og designmuseet Trapholt i Kolding, og  det har jeg beskrevet i et kritisk perspektiv i en anmeldelse til KulturInformation.org. 

Heldigvis fik jeg anmeldelsen færdigskrevet, så jeg kan koncentrere mig om en anden og anderledes opgave, nemlig i rollen som censor på kunstforeningen Limfjordens Censurerede Efterårsudstilling, der finder sted fra d. 5. oktober i kultur- og udstillingscentret Gimsinghoved i Struer. 

I mellemtiden kan man finde min anmeldelse af ’Feel Me’ HER>