tirsdag den 31. august 2021

Pressemeddelelse klar til udstilling i Pakhuset i Viborg

 Maleriet her 'Lyngsø. Sensommer' fra 2019 bliver ét af de værker, man kan se på udstillingen i Pakhuset

Den 11. september kl. 13.00 åbner min næste udstilling hos Viborg Kunstforening, som har udstillingslokaler i Pakhuset v. Fischers Plads i centrum af Viborg. 

Som man tidligere har kunnet læse på blog'en her, har jeg i august afholdt en udstilling hos Galleri Arte i Lildstrand, men udstillingen i Viborg bliver markant anderledes, da den vil vise et større antal værker, som ikke kunne opleves i Galleri Arte. 

Således viser jeg et par helt nye oliemalerier, som supplerer de mange grafiske arbejder, jeg har produceret i de første tre måneder af 2021. 
Jeg tror, det bliver en god udstilling, som bliver åbnet af Anne -Mette Villumsen, der til daglig er museumsleder på Skovgaard Museet i Viborg... 

Man kan læse pressemeddelelsen til udstillingen HER>