søndag den 27. november 2022

Årsskifteudstilling hos Morsø Kunstforening af 1961 åbnet

 














Fotos: Annette Smed

Lørdag den 26. november var der fernisering i lokalerne på adressen Holmen 7C i Nykøbing Mors, hvor Morsø Kunstforening af 1961 afholder skiftende udstillinger. 

Jeg deltager i den såkaldte Årsskifteudstilling, som kan ses i åbningstiden tirsdag-søndag kl. 13-17 indtil d. 22. december. 

Herefter vil udstillingen være åben i januar indtil d. 29. januar, men i sidstnævnte periode kun lørdage og søndage. 

Jeg må desværre sige, at det var mit første besøg i de fine udstillingslokaler i Nykøbing Mors, men bestemt ikke det sidste. 

Beliggenheden ned til Nykøbings lystbådehavn og med udsigt ud over Limfjorden sætter blandt andet mine værker lidt i et udfordrende perspektiv, da der ofte befinder sig vand i min motivkreds. 

Ferniseringen var i øvrigt velbesøgt, og jeg håber mange finder forbi kunstforeningen i udstillingsperioden.